Uw administratie, mijn zorg …

Ik ben Astrid Mertens en zaakvoerster van Adminexpert.
In 1997 behaalde ik in Mechelen mijn A1 diploma communicatiemanagement. De volgende jaren zou ik heel wat professionele watertjes doorzwemmen waardoor ik ervaring zou opdoen in de meest uiteenlopende bedrijfstakken.
Een greep uit het aanbod:
  • Medewerkster pers en promotie bij een uitgeverij
  • Customer Service Medewerker bij een farmaceutisch bedrijf
  • Management Assistant bij een autoleasebedrijf
  • Project Accounting Assistant (boekhouding en cost control) bij een Amerikaanse multinational
  • Uitzendconsulente
  • Dossierbeheerder bij 2 verschillende sociale secretariaten
Aangezien ik een administratieve duizendpoot ben en nood heb aan veel variatie, kon ik echter nergens vastroesten en besloot ik halfweg 2016 mijn kennis in de strijd te werpen als zelfstandig freelancer in bijberoep. Sindsdien stel ik mijn administratieve en organisatorische talenten enkele uren per week ter beschikking aan een evenementenbureau in Aarschot.
Begin 2017 werd het dan tijd om Adminexpert boven de doopvont te houden zodat ik kan doorgroeien naar een fulltime zelfstandig freelancer en nog veel meer variatie aan mijn leven kan toevoegen.